Ofte stilte spørsmål

Våre produkter

Produkter som selges via vår nettbutikk håndteres og blir hentet fra fabrikkutsalget's lokaler på Figgjo. Her selger vi en blanding av første- og andresortering, samt restvarer, til privatkunder. Man må ta høyde for små skjønnhetsfeil som avvik i farge, mindre synlige uregelmessigheter i dekor eller små ujevnheter i godset. Feilene i andresorteringen skal ikke gå ut over bruken og kvaliteten.

Alle Figgjo-produkter er laget i vitroporselen, en porselenskvalitet spesielt utviklet for hardt bruk.

 

Bedriftskunde?

Er du bedriftskunde anbefaler vi at du tar kontakt med en av våre forhandlere, Norrøna eller Culina. Har du spørsmål som bedriftskunde ta kontakt med Figgjo AS sitt kundeservice på e-post anne.torunn.espedal@figgjo.no eller ring (+47) 51 68 35 00.

 

Når blir pakken min sendt?

Vi prøver å håndtere alle pakker så fort vi kan. Vårt mål er at du som kunde skal motta pakken innen 10 dager etter bestilling. Er du usikker på om din vare er blitt sendt, kontakt butikken på e-post butikk@figgjo.no eller ring oss på telefon +47 94 00 10 43

(Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid ved salgsperioder og høytider).

 

Hvor lang er leveringstiden?

Postnord sin leveringstid er 2-4 virkedager. Vi sender ut varer to ganger i uken. Vårt mål er at du som kunde skal ha varen innen 10 dager etter bestilling.

(Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid ved salgsperioder og høytider).

 

Hva koster frakten?

Vi tar et fraktgebyr på 150 kr for ordrer uansett hvor i Norge (fastlandet) du bor. Er ordren av en slik størrelse at det krever ekstra spesiell håndtering kan det påløpe ekstra kostnader, i disse tilfellene vil du bli kontaktet og ordren vil bli behandlet manuelt.

Det forekommer ingen ekstra gebyrer ved betaling med kort.

 

Kan jeg hente varene selv?

Velg «Hent» under leveringsmetode i kassen dersom du ønsker å hente varen hos oss. Husk at du alltid kan endre og legge til varer på din ordre ved henting. Du vil få en bekreftelsesmail når varene er klar til henting. OBS! Sjekk åpningstider i Fabrikkutsalget før du henter varen!


Kan jeg endre/avbestille en ordre?

Ønsker du å avbestille eller endre en ordre må du ta kontakt med nettbutikken så fort som mulig etter satt ordre. Vi sender ut varer to ganger i uken. Tar du kontakt umiddelbart etter bestilling, og før ordren din er pakket, gjør vi det vi kan for å oppfylle ønsket ditt. Send mail til Butikk@figgjo.no eller ring oss på telefon: +47 94 00 10 43


Kan jeg bytte varen?

Dersom du har bestilt feil vare eller lignende kan du selvsagt ta turen til fabrikkutsalget vårt på Figgjo for å bytte varen. – Husk å ta med returskjema som følger hver sending.

Ta kontakt med oss før du sender varer i retur! Send mail til Butikk@figgjo.no eller ring oss på telefon: +47 94 00 10 43

Fyll ut og legg ved returskjema når du sender varer i retur. Varer som blir sendt tilbake sendes på eget ansvar. Retur som blir sendt tilbake med postoppkrav vil ikke bli hentet!

Produkter kjøpt i vår billigkrok i butikk kan ikke byttes.