Trygghet for kjøp
Miks sortering
I vårt fabrikkutsalg selger vi en blanding av første- og andresortering samt restvarer til privatkunder. Man må ta høyde for små skjønnhetsfeil, som avvik i fargene, mindre synlige uregelmessigheter i dekoren eller små ujevnheter i godset. Feilene i andresorteringen skal ikke gå ut over bruken og kvaliteten.
Bedriftskunde?
Er du bedriftskunde anbefaler vi at du tar kontakt med en av våre forhandlere, Norrøna eller Culina. Har du spørsmål som bedriftskunde ta kontakt med Figgjo AS sitt kundeservice på e-post anne.torunn.espedal@figgjo.no eller ring (+47) 51 68 35 00.
Priser
Prisene som er oppgitt i nettbutikken er inkludert merverdiavgift. Opplysninger om de totale kostnadene du skal betale, inklusive avgifter (mva) og leveringskostnader (frakt, porto, fakturagebyr, emballasje, osv) samt spesifisering av de enkelte elementene i totalprisen, gis i bestillingsløsningen før bestilling er foretatt.
Er ordren av en slik størrelse at det krever ekstra spesiell håndtering kan det påløpe ekstra kostnader, i disse tilfellene vil du bli kontaktet og ordren vil bli behandlet manuelt. Det forekommer ingen ekstra gebyrer ved betaling med kort.
Hent i fabrikkutsalget
Velg «Hent» under leveringsmetode i kassen dersom du ønsker å hente varen hos oss. Husk at du alltid kan endre og legge til varer på din ordre ved henting. Du vil få en bekreftelsesmail når varene er klar til henting. OBS! Sjekk åpningstider i Fabrikkutsalget før du henter varen!
Ordrebekreftelse
Når vi har mottatt din bestilling sender vi en ordrebekreftelse til deg på e-post. Det anbefales at du kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til antall, varetype, pris, osv. Er det ikke samsvar mellom bestillingen og ordrebekreftelsen bør du kontakte oss så snart som mulig. Figgjo Fabrikkutsalg kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra Figgjo til deg. Dersom du bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan vi reservere kjøpesummen på kortet ved bestillingen i inntil 4 dager fra bestillingen.
Personalopplysninger
Figgjo Fabrikkutsalg behandler i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg. I de tilfeller hvor vi også behandler personopplysninger til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud etc., gjøres dette bare når du har samtykket til det. Før du samtykker skal du være informert om hva opplysningene skal brukes til og av hvem. Dersom du har spørsmål om personopplysninger knyttet til deg, kan du kontakte oss på butikk@figgjo.no
Konfliktløsning
Figgjo Fabrikkutsalg ønsker å løse eventuelle tvister i minnelighet. Du kan ta kontakt med forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist. Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter megling i forbrukerrådet, kan partene skriftlig begjære at forbrukerrådet fremmer tvisten for forbrukertvistutvalget. Vedtak av forbrukertvistutvalget er rettskraftig fire uker etter forkynning. Før vedtaket er rettskraftig, kan partene, ved innsendelse av stevning til forbrukertvistutvalget, bringe vedtaket inn for tingretten.
Salgsforbehold
Figgjo Fabrikkutsalg tar forbehold om prisendringer, trykkfeil, endringer i tekst, bilder og linker på våre nettsider. Tilbud gjelder så lenge lageret rekker dersom annet ikke er definert.
Returer
Dersom du har bestilt feil vare eller lignende kan du selvsagt ta turen til fabrikkutsalget vårt på Figgjo for å bytte varen. – Husk å ta med returskjema som følger hver sending.
Ta kontakt med oss før du sender varer i retur! Send mail til Butikk@figgjo.no eller ring oss på telefon: +47 94 00 10 43
Varer som blir sendt tilbake med andre metoder sendes på eget ansvar. Returer som blir sendt tilbake med postoppkrav vil ikke bli hentet!
Produkter kjøpt i vår billigkrok i butikk kan ikke byttes.